28 de febrer 2006

Jacques Costeau presenta

Ladies and gentlemen let me introduce you the brand new chominada: La fase 2 dels meus plans de conquesta mundial. Després de ja tenir encarrilada la brigada aerotransportada, em disposo a preparar l'armada.

Més coneguts com a sea monkeys (coneguts a casa seva i perquè porten el pa a l'hora de dinar), aquest mini cavallets de mar-like proporcionaran suport per via aquàtica (tant per aigua dolça com per aigua salada, que us penseu que no estem preparats) a les marietes. Aquí us presento el reportatge fotogràfic de la preparació del camp d'entrenament (purificació de l'aigua). Aquest vespre es procedirà a l'allistament. Seguirem informant.

Comming soon (pel meu cumple o així):
"Usted puede criar piedras, pregúnteme como"


Material necessari: espanta gats, aigua, kit d'allistament


Composició del kit d'allistament


El milagro de la vida: El sexto día dios abrió un sobre (en el meu cas, serà el segon)


Let's purify!


Com s'utilitza un espanta-gats

6 comentaris:

Anònim ha dit...

La mà que surt a la foto és la teva?

Has barrejat els estris de manicura amb els de criar "sea-monkeys"?

Vull una foto d'un "sea-monkey"!

Petons,

Tupperware

Marieta ha dit...

La mà del sobre és meva, la que espanta el gat és la del cap de seguretat.

No m'ha semblat reconèixer cap estri de manicura... A no ser que sigui la crema de mans del fondo o la cullereta groga, que és per donar les papilletes als bitxets...

De moment no són més que brossa en suspensió, però tot arribarà

Anònim ha dit...

Síiiii, síiii, les criatures de les aigües també esperen el moment d'alçar-se i expulsar l'home dels dominis que un cop van ser meus.

Iä Cthulhu Fthagn!

Marieta ha dit...

Exacte! Tots som pops, com deien aquells...

Anònim ha dit...

Per a més fotos de les criatures que un dia no gaire llunyà han d'expulsar l'home dels dominis que un cop em van pertànyer:

aquí

i aquí, on també "vendemos huevos de insectos-palo"

Marieta ha dit...

XDD, sempre està bé veure que hi ha gent més malalta que un mateix...

I els del segon link són una sucursal dels meus proveïdors d'armament... Els bitxos palo i les papallonetes ja cauran, ja...