01 de març 2006

S'acosta el dia del judici final...

Per què ningú m'ha informat de les conseqüències reals del canvi climàtic??


O això deia el google desktop fa dos dies...


Per què ningú m'ha comunicat que l'anticrist ha nascut, que té feina, i que consisteix en idear menjars preparats???
(Per a qui vulgui veure en què consisteix i esgarrifar-se:
http://www.x-entertainment.com/articles/0744/)


Mmmm... colesteroool....

I perquè ningí m'ha dit que en el seu temps lliure es dedica a escriure coses així:

Long, long ago in a galaxy far away, in General Hospital born I was, and quite happy were my parents, but when a youngling still I was, moved we did.

Guanaydor al pitjor paràgraf de ciència ficció

3 comentaris:

Anònim ha dit...

És l'absència d'aritmètica elemental dins el cervell humà la que ens aboca a la fi del món?

Anònim ha dit...

Es obvi: som el que mengem. L'anticrist només aplica aquest principi: eat evil, be evil.

I no només el menjar, no penseu:

mwahahahahajava

Marieta ha dit...

Visto lo visto, em sembla que el que ens aboca a la fi del món és la poca feina dels programadors de Java.

Això i els termòmetres digitals, n'estic segura.