24 de setembre 2007

Aprenda una palabra nueva cada día

Doncs contant que he tingut una presentació "festival del humor" i "vamos a chuparnos las pollas" d'hora i mitja per part del degà, i presentació de dues assignatures, bioestadística i antropologia (gran presentació en la que erem dos persones, el profe i jo) ha sigut productiu i he après una bonica paraula nova: dermatoglifo.

P.D.: Per tots aquells que heu vist men in trees, i els que no tinguin intenció de veure-ho que s'ho mirin un dia perque hasta fa gràcia, l'amo del bar és el Kubiack de l'imperdible Parker Lewis. Que dius, s'ha fet gran, també.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres el Kubiak! A mi em sonava i no sabia de què. El negre em sona a Kunta Kinte i l'IMDB ens ho acaba de confirmar. Aquest negre també sortia a Walker, diu i al príncep de Bel Air.

Anònim ha dit...

Per cert, ens vols il·lustrar sobre el signifcat de "dermatoglifo" o ens vols deixar amb l'enjòlit? Ara em fa mandra anar a buscar el diccionari.

Marieta ha dit...

Ostres! perdó, però és que el costum és que m'envii un mail quan algú fan un comentari, i no m'havia dit res. Ho he vist ara per casualitat, pensava que m'ignoràveu... :(

Dermatoglifo és la manera fina de dir emprempta empremta? HUELLA (XD) digital.

El negre em sonava molt, però suposo que de secundari recurrent

Anònim ha dit...

Potser no et va enviar el mail pq hi vaig entrar des de I'm off my pot i no des de la principal.

No t'oblidem. És que la feina "casca" i capa l'enginy.

Marieta ha dit...

Ara entenc allò de "el trabajo ennoblece"... Deu ser que et tornes com la Duquessa de Alba, o algo així.