23 d’octubre 2007

Potato Head Rules

A tots aquells que durant anys ens hem preguntat què li passava al meu cap (al meu, no al vostre): si tindria goteres al cervell, o si en cas d'afeitar-me se'm veuria palpitant la vena, per a tots vosaltres i per a mi, avui porto la resposta:
---
chan chan
---
chan chan
---
Protuberàncies (bosses) temporals parietals. Que dius, ja ho podia haver dit jo, això. Sona malament? Sí. És normal? Sí. (home, no ho té tothom, però és més normal que els torus mandibulars I NO MIRO A NINGÚ).

A més és un caràcter per a diagnosticar el sexe segons el mètode d'Acsàdi i Nemerkeri (toca't els ous amb els noms, també). Que ho sapigueu, la rotunditat dels meus bonys són un caràcter femení o hiperfemení. Chincha i ràbia. I els torus són d'esquimals frikis. Ale.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Família de mutants...

Apreneu de mi, un preciós crani dolicocèfal, digne, sobri, elegant i gens subdesenvolupat. El propi Lombroso s'hauría embrutat la davantera dels calçotets si me l'hagués pogut palpar.

En qualsevol cas alguna cosa em diu que tu i els teus companys trobareu inspiradora aquesta bonica cançó dels Misfits:



The corpses all hang headless and limp
Bodies with no surprises
And the blood drains down like devils rain
Well bathe tonight

I want your skulls
I need your skulls
I want your skulls
I need your skulls

Demon I am and face I peel
To see your skin turned inside out, cause
Gotta have you on my wall
Gotta have you on my wall, cause

I want your skulls
I need your skulls
I want your skulls
I need your skulls

Go

Collect the heads of little girls and
Put em on my wall
Hack the heads off little girls and
Put em on my wall

Oh oh

I want your skulls
I need your skulls
I want your skulls
I need your skulls

I want your skulls
I need your skulls
I want your skulls
I need your skulls

Whoa

Marieta ha dit...

Bonica cançó.

Potser una inspecció en profunditat del teu capet descobriria coses molt lletges. Llàstima que no ho poguem veure.

Anònim ha dit...

A veure si ens entenem. Les teves protuberàncies temporals són senyals de femeneïtat? Però quines protuberàncies? Els bonys a banda i banda del forat? O uns altres. Pots il·lustrar gràficament el teu post?

Pel que fa als torus, Ja em buscaré imatges dels dels esquimals per comparar-los amb els meus.

Marieta ha dit...

No les puc il·lustrar, he buscat esquemes o fotos o algo però no n'he trobat. A l'espera de què apareguin, sí, em refereixo als bonys que tinc als temporals, una mica més amunt de la fontanela lambdàtica i als costats de la sutura sagital.

Marieta ha dit...

FE DE RATES: on diu temporals poseu-hi parietals.