07 de maig 2008

Meeerda

Algú va dir: "los biólogos son, seguramente, los científicos más individualistas. Sólo quieren estar ellos, con su microscopio, ignorando al resto del mundo"

Aleshores, PERQUÈ COLLONS ENS FAN FER TREBALLS DE GRUP (4, per ser més concrets). Per aprendre a treballar en grup, diuen. MERDA. Serà per aprendre que és impossible treballar en grup, almenys per als que els agraden les coses ben fetes i concretes.

-Example 1: Noti's que demà n'he d'entregar un i encara em falta una part d'una elementa. Ignoraré que es queixi que totes les referències estan en anglès, quan a 10dies de l'entrega ningú s'havia molestat en fer res a part de dir "uy si, he encontrado muchas cosas...", i jo vaig tenir la cabronada de llegir-me tot lo que havia buscat, dividir-ho en apartats, i els articles en què es barrejaven temes desglossar-los... I el fet que aquest matí m'ahi dit "cuando llegue a casa te lo mando" i encara estic esperant...

-Disclaimer 2: Treball bonic en el que en teoria estaven dividides les feines en: documentalista, redactor i editor. Passi que en realitat, tothom fa de tot, però que el dia que quedes per comentar les referències trobades t'apareguin els altres dos amb una pàgina web (si UNA i la mateixa) i tu amb més de 10 articles... Que el redactor fa el que pot (que no vindria a ser molt, està traduint i no sap ni què diu...) i que l'encarregat de la bibliografia, que en realitat no ha fotut RES, et vingui cada dia insistint en com va la cosa...

Ala, ja m'he quedat a gust cagant-me en tot. Bueno, seguiré un rato més, mentre consulto el mail cada 5 minuts. Merda.

PD: Son les 21.29 h.

8 comentaris:

tupperware ha dit...

T'acompanyo en el sentiment.

Marieta ha dit...

Gràcies. Ja només en queden 3 per entregar.

GRANOTETES ha dit...

ho sento jo també.

Però es que jo crec que els treballs amb grup es el que es van inventar els professors per a que els alumnes aprenguessin a treballar sols.

uncnoun ha dit...

XDDDDDDDDDDDDDDD

A la informàtica hi ha una assignatura que es diu PROP (Projecte de Programació) on TOTA la classe fa un sol projecte. El projecte es parteix en parts i cada part la fa un grup format per 3 o 4 persones.
Imagina't el que deu ser un doble nivell de fragmentació grupal XD

uncnoun ha dit...

Sempre m'oblido d'activar lo de notificar les respostes...

Marieta ha dit...

Joder, això sembla insuperable. Ha de ser bonic de veure, XDDD. Però segur que res supera al format demanat pel treball de micro. Especificacions: pdf de powerpoint.
A pendre pel cul. XDD.

tupperware ha dit...

Perdona la meva ignorància, però PDF de PowerPoint vol dir el que penso que vol dir? QUE CUTRES!

Marieta ha dit...

si, vol dir que fas un treball en powerpoint (superagradable de fer) i el passes a pdf amb la pdf printer. Que és de pago (?)